środa, 17 czerwca 2015

Sushi po mojemu

Pierwsze koty za płoty z sushi były, z całkiem niezłym wynikiem - skromnie powiedziawszy, teraz czas trochę pokombinować z dodatkami.

Tym razem głównym dodatkiem będzie wędzony łosoś w plastrach, lecz nie tylko..... z resztą sami zobaczcie.


Składniki:
  • wędzony łosoś
  • ugotowane krewetki koktajlowe
  • ugotowane paluszki krabowe
  • śmietankowy serek
  • kawior czarny lub czerwony
  • ogórek
  • awokado
  • majonez wymieszany z wasabi
  • wasabi
  • rzeżucha
  • koperek
  • nori
  • ryż 
a oprócz tego potrzebne będzie:
  • mata do zawijania 
  • miseczka z wodą
  • mokra ściereczka do czyszczenia noża
  • ostry nóż

W sumie tylko od was zależy jak połączycie składniki. Z tego co ja "nakręciłam" to najsmaczniejsze były Futomaki (grube rolki oprócz ryżu zawierają kilka innych składników) w następującej kombinacji:
  • serek śmietankowy
  • wasabi
  • wędzony łosoś
  • ogórek
  • kawior
  • koperek
trochę dużo składników ale smak.... niebo w gębie :)

Kombinacji można tworzyć dość sporo, ja na kolację zrobiłam to:


Koperek świetnie pasuje z wędzonym łososiem, więc polecam taką kombinację.

Tak jak pisałam moja przygoda z sushi dopiero się zaczęła, więc nie będę się wymądrzać na temat, który jest dla mnie nowy. Lecz polecam zajrzeć na YouTube.com i obejrzeć filmiki użytkownika Robimy Sushi https://youtu.be/gM7wp3kzSRw



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz