wtorek, 3 lutego 2015

Tak się zastanawiam...... napiszcie co jecie jak nie chce się Wam gotować? Ja mam swój patent na szybkie i smaczne jedzonko :)




czyli serek tu akurat Certosa ale mozzarella też jest super z pomidorkami koktajlowymi ze świeżą bazylią polane oliwą z oliwek a do tego pyszny chrupiący chlebek :)
Że chlebek pyszny to widać, moje kanarki nie odpuściły :)










Bardzo lubię oliwę z oliwek, mam kilka małych butelek po 200 ml do których wlewam oliwę i dokładam zioła i czosnek. Bardzo dobre są nie tylko so sałatek ale i również do ryb i mięsa.


Moje mieszanki to m.in. 
  • oliwa z rozmarynem i czosnkiem
  • oliwa z czosnkiem i peperoncino (całe suszone papryczki)
  • oliwa z tymiankiem
  • oliwa z bazylią
  • oliwa ze skórką cytryny




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz