poniedziałek, 12 stycznia 2015

od czego by tu zacząć.....

Czytaliście może książkę Winstona Grooma "Forrest Gump"? Nie? Przeczytajcie , warto! Czytałam ją wiele razy i za każdym razem odnajdywałam coś nowego, przede wszystkim jednak odnalazłam w niej wspaniałą filozofię życia. Jedno z bardziej znanych cytatów z tej książki to "Życie jest jak pudełko czekoladek, nigdy nie wiadomo co się trafi". Wg mnie to święta prawda. Moje życie jest właśnie jak takie pudełko czekoladek :)
Różne trafiały się czekoladki, takie z masą orzechową lub białą czekoladą (moje ulubione) ale i z marcepanem i kokosem (nie "trawię" ani pierwszego ani drugiego). Było dobrze i było źle ale jedno mogę powiedzieć z czystym sumieniem: NIE ŻAŁUJĘ ANI MINUTY mojego życia. Jak to się mówi? Co nas nie zabije to nas wzmocni :)
Dobra  wystarczy tych cytatów, czas w końcu napisać o czym będzie blog. Szczerze mówiąc nie mam sprecyzowanych do końca planów co do tego. Wiadomo wszystko ewoluuje. 
Generalnie to blog z przepisami, wiem wiem jest ich już zatrzęsienie. Lubię gotować i nic na to nie poradzę. Mam setki przepisów jeszcze ze szkoły średniej, więc myślę, że każdy z czasem znajdzie dla siebie coś ciekawego. Oczywiście jeśli potrzebujecie jakiś przepis to dajcie znać jeśli jeszcze go nie umieściłam w blogu na bank gdzieś się u mnie "pałęta"
Chcę też trochę przybliżyć wam miejsca, w których byłam. Nie jest ich jakieś wielkie zatrzęsienie ale coś tam jest :)

Mam nadzieję, że zaglądniecie od czasu do czasu :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz